Sunday, July 30, 2017

Kisah Diri

Hi, assalamualaikum semua. Terima kasih kerana telah menyinggah di ruangan blog saya yang tak seberapa ini. Tujuan saya wujudkan blog ini adalah hanya untuk berkongsi apa jua resepi, petua, info semasa dan sebagainya untuk bacaan umum.

Okey, saya nak memperkenalkan diri saya, empunya diri diberi nama Mohammad Ikhwan Faizuddin Bin Azman atau dikenali sebagai Achik. Berasal dari Kerteh, Kemaman Terengganu. Berumur 21 tahun. Sekarang saya mengikuti kursus Diploma Kemahiran Malaysia Perkhidmatan Penyediaan & Pembuatan Makanan di Kolej Inforana (Swasta) Terengganu. 

Nanti saya akan cuba update kan lagi apa-apa yang berkaitan di dalam blog ini. Stay tune !

1 comment:

Roti Tortilla

Hi, assalamualaikum semua, lama tak update blog. Okey, hari ini saya nak kongsikan satu resepi yang mudah dan senang nak buat. ROTI TORTILA ...